LAATULUPAUS.

 

Henkilöliikenne M&R Korhonen Oy antaa laatulupauksen joukkoliikennelain 48 § mukaisesti:


TARJOTTAVAT PALVELUT

Henkilöliikenne M&R Korhonen Oy tarjoaa joukkoliikennepalveluita Suomessa. Palveluihin kuuluvat tilaus- ja ostoliikenne. Ostoliikennettä ovat koululaiskuljetukset ja erityisryhmien palveluliikenne.


PALVELUISTA SEKÄ NIIDEN MUUTOKSISTA JA PERUUTUKSISTA TIEDOTTAMINEN

Tiedotamme palveluistamme ja niiden muutoksista internet-sivuillamme www.tilataxi.fi. Tiedotamme asiakkaitamme muutoksista myös puhelimella, tekstiviestillä tai sähköpostilla.


KÄYTÖSSÄ OLEVAT MATKALIPUT JA NIIDEN HINNAT

Tilausajopalveluiden maksuvälineeksi käy kaikki yleisimmät pankki- ja luottokortit, käteinen sekä etukäteen sovittaessa laskutamme palvelun. Kelan korvaamien kuljetusten osalta asiakas maksaa palvelusta Kelan määrittelemän omavastuuosuuden. Kuntien korvaamassa palveluliikenteessä asiakas maksaa palvelusta kuntien määrittelemän omavastuuosuuden.  


HENKILÖSTÖ

Turvallisen, ystävällisen ja luotettavan palvelukokemuksen asiakkaalle tuottaminen on henkilöstömme tavoite.

Vahvuutemme on osaava ja palvelualtis henkilöstö. Uudet työntekijät perehdytetään tehtävään ja henkilöstöä koulutetaan tarpeiden mukaan.


KÄYTÖSSÄ OLEVAT LINJA-AUTOT

Käytössämme on 11-12 -paikkaiset linja-autot. Liikennöintipalveluamme täydentää 1+8 -paikkaiset tilataksit.

Linja-autot ovat varusteltu turvallisuus ja matkustusmukavuus huomioiden kaikkien asiakasryhmien tarpeisiin. Varusteluun kuuluvat mm. pyörätuolinostin, ilmastointi, lisälämmitys ja Trafin hyväksymä alkolukko.

Valitsemme yrityksemme ajoneuvoihin aina mahdollisimman polttoainetaloudellisen ja ympäristöystävällisen tekniikan, jota kuljettajat koulutetaan käyttämään oikein. Ajoneuvot huolletaan ennakoiden sekä siistitään säännöllisesti.


ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA SEN MITTAAMINEN

Seuraamme jatkuvasti asiakastyytyväisyyttä. Otamme palautetta vastaan suullisesti, internet-sivujemme palautelomakkeen ja sähköpostin välityksellä. Tilastoimme saamamme palautteet sekä arviomme niiden perusteella toteutettavat toimenpiteet.


REKLAMAATIOT

Käsittelemme kaikki asiakaspalautteet mahdollisimman nopeasti ja olemme asiakkaaseen yhteydessä. Kirjaamme saamamme reklamaatiot sekä niiden välittömät ja ennaltaehkäisevät toimenpiteet. Opimme virheistä ja pyrimme olemaan niitä toistamatta. Mahdolliset hinnanalennukset ja vahingonkorvaukset käsitellään tapauskohtaisesti.


VAMMAISTEN JA LIIKUNTARAJOITTEISTEN MATKUSTAJIEN KÄYTÖSSÄ OLEVAT PALVELUT

Henkilöstömme on koulutettu vammaisten ja liikuntarajoitteisten asiakkaiden palveluun. Avustamme autoon nousemisessa ja laskeutumisessa sekä saatamme asiakkaan perille. Pyörätuolit tai apuvälineet kiinnitetään ajoneuvon sisällä asianmukaisesti ja avustamme turvavyön kiinnittämisessä.